کد خبر: ۸۴۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 10 May 2020

اجرای مرحله دوم طرح مواسات در صومعه سرا

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه صومعه سرا، با بیان اینکه دومین مرحله رزمایش مواسات به ارزش اقتصادی هشت میلیارد ریال انجام شد، گفت: علاوه بر ۱۴۰۰ بسته غذایی، ۱۴۰۰ کارت هدیه نیز توزیع شد.

سرهنگ سیدحسن حسینی در حاشیه آیین توزیع بسته های معیشتی رزمایش مواسات در شهرستان صومعه سرا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای مرحله دوم این رزمایش، اظهار کرد: در این مرحله علاوه بر توزیع ۱۴۰۰ بسته غذایی، ۱۴۰۰ فقره کارت هدیه به ارزش هر کدام ۲۵۰ هزار تومان نیز بین اقشار آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا توزیع شد.

وی افزود: توزیع بسته های معیشتی به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان صومعه سرا انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا، با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته های میعشتی و کارت هدیه در مجموع هشت میلیارد ریال است، اضافه کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با توجه به فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان، دومین مرحله رزمایش مواسات طی امروز و فردا در صومعه سرا اجرا می شود.

حسینی ضمن تقدیر از مشارکت نیکوکاران و مردم، خاطرنشان کرد: اقلام بسته های غذایی طرح مواسات شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات است که با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج و امامان جمعه در شهر و روستاها به مردم کم برخوردار اهدا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار